
Case MONCYTE Health:
Yritysilme maailmanvalloituksen tueksi
Biotech-yritys MONCYTE Health oli saamassa päätökseen miljoonan euron seed-rahoituskierroksen go-to-market-strategiansa rahoittamiseksi. Suuren uutisen tiedettiin kiinnostavan globaalisti ja tuovan liikennettä yrityksen verkkosivulle. Oli viimeinen hetki päivittää yritysilme vastaamaan start-upin kunnianhimoista tavoitetta.
Karpalolla MONCYTE Healthin dynaamisen projektitiimin muodostivat Digital Project Manager Matti, Web Developer Emilija ja Art Director Jaana. Uusien verkkosivujen ja grafiikkojen lisäksi asiakkaalle koottiin graafinen ohjeisto ja ppt-pohja. Lisäksi tekoälyä apuna käyttäen luotiin toimialaan liittyviä kuvituskuvia, joita asiakas voi hyödyntää markkinoinnissaan.
Juju MONCYTE Healthin uuteen logoon löytyi yrityksen ydintehtävästä, joka liittyy solujen rasva-aineenvaihdunnan kvantifioimiseen: Logon O-kirjaimeen tuotiin liekin kuva, sillä MONCYTE Healthin teknologia liittyy kiinteästi immuunijärjestelmän puolustajiin eli monosyytteihin, joissa lipidipisarat aiheuttavat tulehduksen leimahtamisen.


